Algemene voorwaarden

     Algemene bepalingen
    

De wandelwebwinkel maakt onderdeel uit van Wandelsport Vlaanderen vzw met maatschappelijke zetel te Hasselt (België) - Bedrijfsstraat 10 bus 3 te 3500 Hasselt (BE 0643 481 073. ) en biedt haar leden en niet-leden de mogelijkheid om leuke wandelkledij en toebehoren online te kopen. 

Hoe weet ik of een bestelling is geregistreerd?

Na ontvangst van uw bestelling wordt u een e-mail bericht toegestuurd met bevestiging van uw order. Heeft u toch niets ontvangen ? Neem dan contact op met onze medewerkers via info@wandelsport.be of via het nummer 050/40.50.51

       Welke prijs betaal ik ?

Alle vermelde prijzen zijn steeds inclusief BTW en alle andere taksen door de klant te dragen. Indien port- of administratieve kosten worden aangerekend, worden deze apart vermeld. 

Worden er nog extra zaken aangerekend bij mijn bestelling?

Portkosten worden in rekening gebracht bij de levering. Dit is steeds aangegeven in uw winkelmandje. Levering is gratis vanaf € 100. Onder de € 100 betaalt U € 6 portkosten. 

Hoe kan ik betalen?

Via overschrijving.  Bij betaling per overschrijving dient u eerst het verschuldigde bedrag over te maken alvorens de goederen verstuurd worden. Ook bestellingen die u wenst af te halen in ons kantoor te Maldegem dienen op voorhand betaald te worden. 

Kan ik van mijn bestelling een factuur ontvangen?

Bij levering of afhaling van uw order ontvangt u van ons een factuur per e-mail.

    Hoe lang moet ik op mijn bestelling wachten?

Wij pogen uw order zo snel mogelijk af te leveren binnen de 2 à 3 werkdagen na bestelling. Dit enkel indien de goederen op voorraad zijn. 

    Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

Dit is mogelijk. U kan uw goederen afhalen nadat u van ons de statusmail "klaar voor verzending/afhaling " hebt ontvangen. Breng bij afhaling uw orderbon mee ter controle. Uw bestelling kan iedere werkdag worden afgehaald bij Wandelsport Vlaanderen, Industrielaan 11 , 9990 Maldegem. Open tijdens de kantooruren van 9.00-12.00u & 13.00-16.00u. Op vrijdag enkel in de voormiddag. Gesloten in het weekend en feestdagen.

Mijn bestelling is geplaatst, wat is nu het verdere verloop?

Na ontvangst van uw betaling wordt de bestelling binnen de 24 uur in behandeling genomen (uitgezonder op zon- en feestdagen). U ontvangt volgende statusupdates: uw bestelling is klaar voor verzending/afhaling . Indien u gekozen heeft voor afhaling krijgt u een mail die u kan afprinten. Deze neemt u mee bij afhaling van uw bestelling. Aan het onthaal zal u verder geholpen worden.                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

     Als ik niet tevreden ben, kan ik het artikel dan ruilen?

U kan het artikel ruilen wanneer u in het bezit bent van een factuur. Omruiling is niet mogelijk bij accessoires, rugzakken, stappentellers en artikelen op bestelling,... U kan enkel omruilen indien het product ongebruikt is en nog in de originele verpakking zit. U kan dit binnen 14 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product of het sluiten van de dienstenovereenkomst. De consument heeft het recht aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder de betaling van een kost en zonder opgave van motieven, binnen 14 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product of het sluiten van de dienstenovereenkomst. Bij omruiling en retourzendingen kunnen verzendkosten aangerekend worden.

Schade bij levering?

Het is zeer belangrijk dat u de goederen controleert bij levering. Zichtbare schade moet onmiddellijk aan onze verkoopdienst gemeld worden binnen de 24u na levering. Na het verstrijken van deze termijn kunnen wij geen meldingen van schade meer aanvaarden. Ingebruikname van de geleverde goederen impliceert de uitdrukkelijke aanvaarding van de geleverde goederen. Controleer ook uw bestelling bij levering onmiddellijk op volledigheid. Indien er goederen ontbreken dient u dit onmiddellijk door te geven via webshop@wandelsport.be of via het telefoonnummer 050/40.50.41.

Zijn er kosten verbonden aan retourzendingen?

Afhankelijk van het soort retourzending kunnen er retourkosten aangerekend worden. Neem daarom steeds even contact op met onze klantendienst om de retourzending zo vlot mogelijk te regelen.